Signs on the horizon



(click > zoom)


Ist nicht jeder Tag auch ein Marsch durch die Wüste unserer Freuden und Ängste? Ich wünsche dir, dass die Zeichen am Horizont von etwas erfreulichem Künden und deine Woche viel Magie für das Herzen in sich trägt.

(Bild: Kratzspuren am gelben Bauch eines Baggers)

Ain’t every day a march through the desert of our joys and fears? I wish you, that the signs on the horizon herald something pleasant and that the fresh week brings you lots of magic for your heart.
(Picture: scratches on the belly of a excavator)

Yours truly


4 thoughts on “Signs on the horizon

  1. Beautiful. Allusions to birds in flight at sunset, calligraphic writing I can almost understand, portents in the air. An image that invites meditation.

    • Hi PeM. Nein, das sind nicht Vögel. (Sorry für die Verzögerung in meiner Antwort…). Es sind abgesplitterte Lackteilchen, resp. die dunkle Haut die unter der gelben Farbe hervor guckt. Oder aber, es ist eine Art fotografische Kaligraphie… 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *